До Контактного центру Рівненської ОДА може зателефонувати кожен
Опубліковано : Юліана Медічі
До Контактного центру Рівненської ОДА - 0 800 500 078 – може зателефонувати кожен і отримати фахову консультацію, - повідомляють на сайті Рівненської ОДА.
З початку року на «гарячу лінію» Контактного центру Рівненської ОДА надійшло понад 13 000 звернень.
Більше 8 тисяч мешканців області зверталися безпосередньо до Контактного центру, 5 тисяч – через урядову «гарячу лінію».
Найчастіше, а саме 1385 звернень, стосувалося оформлення субсидій. Окрім того, жителі Рівненщини телефонували, аби їм посприяли у вирішенні соціальних, житлових, комунальних та транспортних питань.
Нагадаємо, окрім дзвінків на безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії», можна також надсилати звернення на електронну пошту 400800@ukr.net.
З понеділка по четвер Контактний центр працює з 9.00 до 18.00, а у п’ятницю – до 17.00.
«Цьогоріч ми прийняли 222 звернення від учасників АТО та членів їхніх родин і 37 дзвінків від внутрішньо переміщених осіб. Тематика цих звернень − в основному соціальний захист, зокрема переселенці просили допомоги в наданні їм житла, оформленні дітей у дитсадки та навчальні заклади. Приємно, коли є гарні результати, і тішить, коли люди за це дякують», - розповів директор Контактного центру Василь Курилас.
До Центру може зателефонувати кожен і отримати консультацію, роз’яснення чи необхідні контакти. Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.
Джерело: RvNews