У маркеті “TOR-BA” критику взяли до уваги й прийняли міри
Опубліковано : Дарина Ясна
Керівництво рівненського маркету “TOR-BA” швидко відреагувало на прикру й неприємну ситуацію, про яку ми писали на нашому сайті, коли жінка купувала печиво, а на чеку вибили сардельки.
(Читайте: https://rvnews.rv.ua/post/view/1541973034-berit-pechivo--zabodayka--a-platit-za-sardelki--kroha--tak-obslugovuyut-u-rivnenskiy--tor-bi)
Наша репортер, яка днями в супермаркеті “TOR-BA” потрапила в прикру й водночас кумедну історію була запрошена регіональним керівником мережі “TOR-BA” для з’ясування ситуації. Коли наша колега прийшла до магазину, охоронці зустріли її привітно та провели до головного адміністратора, яка вибачилася перед жінкою за неприємну ситуацію та запевнила, що подібного більше не повториться, адже всі необхідні міри вже прийнято, проведено роботу з персоналом. Тільки за умови, що працівники будуть ввічливі зі споживачами, уважні при їх обслуговуванні, – вони тут працюватимуть. Адміністратор додала, що відтепер у закладі ретельніше будуть ставитися до підбору персоналу, бо дуже цінують своїх клієнтів і зацікавлені в тому, щоб репутація закладу була найліпшою.
Друге питання, яке в “TOR-BІ” поставлено в пріоритет – це якість продукції, яка пропонується споживачам. Адміністратор запевнила, що працюватимуть лише з якісною продукцією та чесними постачальниками.
Джерело: RvNews