Рівнянам на замітку: права споживача під час проведення безкоштовного гарантійного ремонту товару

07.02.2019 08:23   Джерело: RvNews
Опубліковано : Марта Білик

Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області зважаючи на велику кількість скарг щодо проведення гарантійного ремонту, наголошує, що Закон України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) визначає порядок дій та права споживача під час проведення безкоштовного гарантійного ремонту товару.

Згідно ч.5 ст.6 Закону, виробник (виконавець) або продавець зобов’язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції.

При проведенні гарантійного ремонту гарантійний строк продовжується на час перебування продукції в ремонті, що зазначено в ст.7 Закону.

В ч.9 ст.8 Закону, зазначається, що на письмову вимогу споживча на час ремонту йому видається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживча) зобов’язані створити (мати) обмінний фонд. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

ПЕРЕЛІК ТОВАРІВ, З ЯКИХ УТВОРЮЄТЬСЯ ОБМІННИЙ ФОНД

 

–         Апарати телефонні, у тому числі мобільного зв’язку.

–         Персональні комп’ютери та комплектуючі частини до них.

–         Апаратура для відеозапису та відтворення зображення і звуку.

–         Телевізори.

–         Радіоприймачі.

–         Холодильники.

–         Морозильники.

–         Пральні машини.

–         Електрочайники.

–         Електрофени.

–         Мікрохвильові печі.

–         Кухонні машини.

–         Пилососи.

–         Електропраски.

–         Електроміксери.

–         Електросоковижималки.

Важливо знати, що за кожен день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожен день затримки усунення недоліків понад установлений строк  (чотирнадцять днів) споживачеві сплачується неустойка у розмірі одного відсотка вартості товару.

Наголошуємо, що в разі порушення Ваших прав як споживача, передбачених Законом, Ви можете звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за адресою: м. Рівне, вул. Малорівненська 91 та/або за телефоном 633-360.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу rvnews.rv.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews