Острог стане містом, що об’єднує

У цьому допоможе туристичний логотип, який сьогодні презентували у Рівному

10.05.2019 18:26   Джерело: RvNews
Опубліковано : Яна Замкова

Лого уособлює мінімалістичний стиль та зображує Татарську вежу або ж «Культурний барбакан».

Головний меседж, який несе у собі ребрендинг – «Острог, місто що об’єднує».

«Ребрендинг Острога – непересічна подія для міста. І це дуже правильно, що сьогоднішню презентацію ми проводимо тут, у Рівному. Це ще раз доводить, що Острог – туристичний центр області та усієї західної України. А фундатори змін, які по-новому хочуть бачити древній Острог, надзвичайні молодці. Ця творча та прогресивна команда робить усе, аби історичне місто було ще більш впізнаваним не лише на карті Україні, а й світу», - зазначив перший заступник голови Рівненської ОДА Віталій Ундір.

null
 Фото - прес-служба РОДА

Над розробкою лого працювали графічні дизайнери Анастасія Забаріна та Віктор Черенков.

null
 Фото - прес-служба РОДА

«Відтепер туристичний логотип міста стане одним з тих проектів, які допоможуть Острогу стати більш помітним на туристичній мапі України. Суть ребрендингу полягає в тому, щоб зробити місто ще більш привабливим. Ми вирішили використати вежу, як культурну локацію, яких не вистачає у зв’язку із значним пожвавленням культурного життя Острога», - зауважує завідувачка відділу туризму Острозької міської ради Олеся Гощук.

null
 Фото - прес-служба РОДА

Окрім презентації нового логотипу, присутніх ознайомили і новою туристичною мапою міста, показали промовідео та ознайомили із новими послугами в музеях.

null
 Фото - прес-служба РОДА

На карті зображені культурні та історичні пам’ятки, зокрема, Музеї книги, нумізматики та краєзнавчий, а також Татарська вежа, Острозький замок та Острозька академія. Ще на мапі присутні позначки цілодобових магазинів, аптек, готелів, заклади розваг та харчування.

null
 Фото - прес-служба РОДА

«Туризм на Рівненщині розвивається дуже стрімко. Це актуальна та потрібна тема, яка кожного сезону приваблює туристів з різних куточків України. Новий бренд міста зможуть використовувати сувенірних продукція та інших презентаційних матеріалах. Маємо велику надію, що ребрендинг Острога збільшить кількість туристів та покращить свою привабливість», - зауважив заступник голови Рівненської ОДА Олександр Корнійчук.

За даними мобільних туроператорів у минулому році Рівненщиною подорожувало майже 5 мільйонів туристів.

null
 Фото - прес-служба РОДА

 


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу rvnews.rv.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews