Поради рівненським роботодавцям щодо оформлення допомоги по частковому безробіттю

02.05.2020 09:15   Джерело: RvNews
Опубліковано : Вікторія Синиця

Оформити допомогу по частковому безробіттю на період карантину можна у центрі зайнятості за місцем сплати ЄВ для подання документів впродовж 30 днів з моменту зупинки чи скорочення діяльності.

Рівненський обласний центр зайнятості надає детальну інформацію для роботодавців, які мають право на допомогу по частковому безробіттю.

Так, допомогу по частковому безробіттю можуть отримати представники малого та середнього бізнесу, які:

- зупинили або ж скоротили діяльність через карантин;

- сплачували ЄВ упродовж 6 місяців, які передують даті зупинення чи скорочення діяльності, за найманих працівників і не припинили трудових відносин з ними на момент звернення до ЦЗ.

Для того, щоб оформити допомогу по частковому безробіттю на період карантину вищевказані групи осіб можуть звернутися до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ для подання документів. Це можна зробити впродовж 30 днів з моменту зупинки чи скорочення діяльності.

Для уточнення місця сплати ЄВ скористайтеся «Електронним кабінетом» на сайті ДПС (розділ «Реєстри», пункт «Дані про взяття на облік платників податків») за посиланням - https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration

Перелік документів для оформлення допомоги:

- заява в довільній формі. У ній зазначте належність до малого чи середнього бізнесу відповідно до ст. 55 Господарського кодексу України, а також копії документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за попередній календарний рік;

- засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням початку зупинення,скорочення діяльності;

- відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину (вкажіть прізвище, ім'я, по батькові працівника, номер ідентифікаційного коду (або серію та номер паспорт для осіб, які через релігійні переконання відмовилися від оформлення коду);

- довідку про сплату ЄВ за останні 6 місяців, що передують зупинці/скороченню діяльності, видану ДПС.

Подати документи можна в один із зручних способів: через скриньку для кореспонденції в ЦЗ (оригінал), через пошту (оригінал), через email (сканкопії).

Електронні скриньки ЦЗ/філій Рівненського ОЦЗ тут: https://www.dcz.gov.ua/storinka/adresy-centriv-zaynyatosti-rivnenskoyi-oblasti_ch

Перевірятимуть документи протягом трьох робочих днів. Після чого Рівненський обласний ЦЗ має ухвалити рішення щодо надання допомоги.

Упродовж трьох робочих днів з моменту позитивного рішення роботодавець та центр зайнятості укладають договір. Важливо звернути увагу на те, що якщо роботодавець надіслав сканкопії документів, то під час укладання договору він подає оригінали.

У разі позитивного ухвалення рішення щодо надання допомоги Центр зайнятості щомісячно перераховуватиме кошти роботодавцю для виплати допомоги по частковому безробіттю особам, у яких виникло право на цю допомогу.

null

За матеріалами прес-служби РОДА


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу rvnews.rv.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews