Рівнеелектроавтотранс закликає пасажирів не ігнорувати хамство у місцевих тролейбусах

27.06.2022 08:12   Джерело: RvNews
Опубліковано : Олекса Мирожит
Чимало галасу наробила у мережі публікація щодо нібито хамського поводження кондуктора одного з рівненських тролейбусів. На жаль, окрім цієї публікації жодних даних про скаржницю не було. Ситуацію вдалося з'ясувати завдяки іншим пасажирам.
 
Тож, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР звертається до усіх пасажирів: у випадках конфліктних ситуацій інформувати підприємство одним із трьох способів:
 
- Приватне повідомлення на сторінку КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР
- Електронний лист на адресу kpreat2015@gmail.com
- Письмова скарга на папері, яку можна принести особисто до будь-якої диспетчерської (депо, мототрек, Боярка, РЗВА), або надіслати за адресою «вул.Данила Галицького, 23»
 
У зверненні ОБОВ’ЯЗКОВО треба вказати своє ім’я, по батькові, прізвище та адресу реєстрації, і чітко викласти суть: що, де, коли трапилося. Час, місце події, номер тролейбуса, ім’я чи прикмети працівника – чим більше інформації, тим краще. Звернення МИТТЄВО потрапляє на стіл керівництва, після чого його колегіально розглядають у службі руху та дають відповідь.
 
Щоб захистити кондукторів та водіїв від безпідставних звинувачень з боку недобросовісних пасажирів, повідомляємо: публікації у соцмережах, вайбер-спільнотах та інших онлайн-платформах, де не забезпечується ідентифікація особи, у якості скарг розглядатися НЕ БУДУТЬ, і за замовчуванням прирівнюються до спроб провокації скандалу. Безперечно, кондуктор має демонструвати чудеса витримки, але було б добре, якби і пасажири, перш ніж щось писати у публічному просторі, подумали про те, навіщо це робити, та про можливі наслідки, - зазначили у Рівнеелектроавтотранс.
 
Пресслужба Рівнеради та Рівнеелектроавтотрансу

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу rvnews.rv.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews