Більшість опор, на яких тримається контактна мережа тролейбусів - залізобетонні, і майже всі вони експлуатуються з часу будівництва тролейбусних ліній. Їхній вік наближається до 50 років, тому деякі з них можуть зруйнуватися та втратити несучу здатність, а це призведе до порушення безпеки руху.
Якщо у опори виникає тріщина, туди потрапляє вода, котра спричиняє корозію арматури, а у зимовий час - замерзає та, розширюючись, ще більше руйнує залізобетон.
Саме тому замість дефектних опор слід встановлювати нові.
Спершу для них викопані котловани. За тим опори піднімають краном, встановлюють у котлован та влаштовують фундамент. Котлован заливається бетоном, і тепер слід зачекати тиждень, щоб він затвердів. Як тільки працівники служби електрогосподарства КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР переконаються, що опора міцно стоїть на призначеному їй місці, її можна буде навантажувати - монтувати кріплення контактної мережі, а також вуличний світильник.
Наразі проводиться заміна трьох опор: на вулицях Київській, Данила Галицького та Відінській
Пресслужба Рівнеради