Відповіді на поширені питання щодо відключень світла у Рівненській області
Опубліковано : Олекса Мирожит
Близько 500 дзвінків на гарячу лінію Рівненської ОДА за одну добу. Майже усі дзвінки стосувалися відключень світла. Чому немає? Коли включать? А чого на сусідній вулиці світиться, а у нас - ні?
Чому відключення відбуваються поза графіком?
Є два види відключень.
Планові відключення. Вони потрібні для того, аби збалансувати енергетичну систему. Про такі віялові відключення ми інформуємо вас упродовж доби.
Аварійні відключення. Через удари ракет по наших підстанціях, енергетична система буває нестабільна. Потужності не вистачає. Така ситуація не лише на Рівненщині, а й у сусідніх регіонах. Спрогнозувати час та тривалість аварійних відключень - неможливо.
Чому у мене немає світла, а на сусідній вулиці ніколи не вимикають?
Якщо на вулиці є лікарня, або ж інший об’єкт соціальної чи критичної інфраструктури, то відключення до таких установ може не застосовуватися.
Скільки ще чекати на повне відновлення і чому ремонти не можна робити швидше?
Росіяни б’ють по транспортних шляхах. Усі ці хвилі, що відбуваються з 10 жовтня, це удари саме по транспортуванню електрики. На жаль, атаки доволі ефективні, і ці втрати накопичуються. Бо є частина обладнання, яке неможливо відновити швидко. Тільки для його виготовлення потрібні місяці.
Друзі, тримаймося!
В Україні єдина енергосистема, хоч і поранена і вимушена працювати з обмеженнями. Сьогодні енергетики на передовій Енергетичного фронту, а всі українці мають стати надійним тилом для них.
Нагадаємо, телефон обласної гарячої лінії: 0 800 500 078.
Пресслужба Рівненської ОВА
Джерело: RvNews