Рівнянам на замітку: як діяти, якщо у вас зник або погіршився мобільний зв'язкок
Опубліковано : Олекса Мирожит
Помічали, як під час відключень світла 4G змінюється на Е, а зв’язок стає нестабільним? Це відбувається через перенавантаження мереж мобільних операторів.
Зазвичай більшість інтернет-трафіку вживається через домашній або офісний інтернет, а під час знеструмлень українці переключаються на мобільний. Тому навантаження на мобільну мережу зростає майже в 10 разів і звʼязок та інтернет стають нестабільними.
Як змінити ситуацію?
Мінцифри нагадує три прості поради, як бути на зв’язку та мати доступ до інтернету навіть під час знеструмлень:
1) під'єднайтесь до інтернет-провайдерів, які використовують технології xPON. Це допоможе мати інтернет до 72 годин під час блекаутів. Перевірте, чи підключив ваш провайдер xPON, на інтерактивній мапі від Мінцифри та ЛУН (https://misto.lun.ua/internet). Якщо провайдер підключив xPON купіть павербанк і підключіть його до роутера та абонентського терміналу ONU.
2) скачайте в Дії Мапу пунктів незламності, в яких можна підзарядити гаджети та підключитись до wi-fi. Через застосунок ви зможете знайти найближче до себе укриття. Збережіть собі документ з пунктами незламності, коли будете онлайн, бо без інтернету додаток Дія не працює.
3) підключіть або перевірте чи працює у вас національний роумінг. Це на випадок, якщо під час знеструмлень вам треба буде подзвонити, а мережа вашого мобільного оператора не працює.
Залишайтеся на зв’язку попри все.
Пресслужба Рівненської ОДА
Джерело: RvNews