Як налаштувати Merchant Center для роботи в різних регіонах?
Опубліковано : Новини Рівненщини
Сьогодні перед бізнесом відкриваються безмежні можливості для виходу на міжнародні ринки. Платформа Мерчант Центр — незамінний інструмент для просування товарів та залучення клієнтів з різних куточків світу.
Звісно, можна використовувати цю систему і для налаштування локальної реклами, проте значно більше користі Merchant Center принесе, якщо запустити кампанії на кілька регіонів. Про те, як це зробити та про потенційні переваги ми Вам сьогодні й розповімо.
Що враховувати при налаштуванні торгової реклами під кілька країн?
Інструкція з базового налаштування Google Merchant Center представлена тут www.adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-google-merchant-center. Ми ж надалі поговоримо про особливості налаштування цього сервісу для роботи в декількох країнах. Для цього:
- Під час створення кампанії виберіть основну мову тієї країни, на яку вона орієнтована. Так оголошення потрібною мовою показуватимуться відповідній аудиторії. Мова кампанії має збігатися з мовою фіда в Merchant Center.
- Рівень конкуренції та вартість кліка в різних країнах можуть сильно відрізнятися. Тому для кожного регіону необхідно підбирати індивідуальні ставки. Орієнтуйтеся на середні ціни у Вашій ніші для конкретної країни.
- Попри однакову мову, в оголошеннях для різних країн має сенс використовувати різні заголовки, описи, заклики до дії. Орієнтуйтеся на культурні особливості, актуальні тригери попиту, популярні свята та події для кожного регіону.
- Обов'язково оптимізуйте рекламу на мобільних пристроях. Наприклад, у Південній Кореї частка мобільного трафіку перевищує 65%, а в Німеччині — лише 35%. Для кожної країни потрібно аналізувати статистику і за необхідності адаптувати оголошення і ставки під мобільні пристрої, щоб охопити більше потенційних клієнтів.

Чому важливо адаптувати товарну кампанію під аудиторію конкретної країни?
Локалізувавши свою рекламну кампанію, Ви отримаєте масу плюсів. Серед них:
- Охоплення нових ринків і клієнтів. Ваші пропозиції демонструватимуть користувачам із різних держав. Вам відкриється доступ до величезної аудиторії потенційних покупців з усього світу.
- Підвищення довіри та лояльності клієнтів. Вони побачать описи й ціни рідною мовою, у звичній валюті, з урахуванням місцевих особливостей. Це підсвідомо викликає більше довіри й бажання купити у Вас, а не у конкурентів.
- Збільшення трафіку та продажів. Правильно локалізовані оголошення отримують вищий рейтинг у видачі Google Shopping і більше кліків. У середньому міжнародні кампанії приносять на 13,5% більше трафіку і в 3 рази більше продажів порівняно зі звичайними.
- Тестування попиту на нових ринках. Ви можете протестувати різні ринки з невеликими бюджетами й на основі результатів прийняти рішення, куди варто розширюватися більш активно. Це допоможе ефективніше планувати бюджети та стратегію розвитку.
- Адаптація ціни та асортименту. Для кожної країни Ви можете встановлювати різні ціни з урахуванням місцевого ринку, курсів валют, витрат на доставку тощо. Також можна формувати унікальний асортимент під кожен ринок, приховувати неактуальні товари.
Джерело: RvNews
