З ключовими питаннями освітньої реформи знайомили журналістів науковці Рівненського ОІППО
Опубліковано : Людмила Марчук
Про реформу в освіті чимало говорять, проте суть "Концепції нової школи" відома небагатьом. Тож науковці Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти організували для рівненських медійників прес-клуб, на засіданні якого висвітлили ключові питання освітньої реформи.
Так, доцент кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти, В’ячеслав Долід розповів про хід і напрямки реформування середньої освіти в Україні.
Спікер зосередив увагу присутніх на співвідношенні Концепції «Нової української школи» не лише з кращими світовими практиками, а й потребами міжнародного ринку праці, які були озвучені на початку 2016 р. на Всесвітньому економічному форумі в Давосі. Основну увагу доповідач зосередив на особливостях оновлення змісту освіти, мотивації вчителів і структурі 12-річної школи.
Проректор з науково-методичної роботи Надія Мельник висвітлила тематику методичного супроводу педагогічної діяльності: формування сучасної мережі науково-методичних служб, які стануть центрами реформування освіти, в умовах децентралізації, побудову нової гнучкої моделі регіонального методичного сервісу; підготовка вчителів до впровадження нових державних освітніх стандартів, навчальних програм, підручників, зокрема вчителів початкових шкіл до пілотного запровадження реформи, до викладання інтегрованих предметів, реалізації нової моделі виховної роботи, що базуватиметься на формуванні патріотизму.
Ректор інституту Алла Черній розтлумачила поняття «компетентісного підходу» та «нового стандарту середньої освіти», які стали ключовими у концепції освітньої реформи. Мета Нової української школи: не наповнити учня, чи ученицю багажем знань, які відірвані від практичної реалізації, а створити «портрет» учня, який є адаптованим до життєвих ситуацій.
Завершила засідання прес-клубу освітніх реформ завідувач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Людмила Савчук, яка розповіла учасникам про особливості запровадження інклюзивної освіти, дітей з особливими освітніми потребами, перспективи та можливості розвитку інклюзивної освіти.
Засідання прес-клубу було приуроченим до Дня журналіста, однак, подібні інформаційно-просвітницькі заходи науковці Рівненського ОІППО проводитимуть і надалі.
Джерело: RvNews