Людмила Марчук

Людмила Марчук

журналіст, публіцист, блогер.

Біля Народного дому в Рівному вимостили нову дорогу. Проте не без втрат

Пішохідну доріжку на Пересопницькій звузили, а на Петлюри заради парковки зрізали дерева

09.11.2017 08:30   Джерело: RvNews
Автор : Людмила Марчук

У центрі Рівного біля Народного дому ремонтують дорогу на вулиці Пересопницькій та Симона Петлюри. Вже поклали біля будинку №3 на Пересопницькій тротуарну плитку та утрамбовують асфальт. Дорога стає ширшою, пішоходів все відтісняють до будинків, відбираючи у них далеко не зайві метри.

null
Фото автора

 

null
Фото автора

На вул. Петлюри біля Народного дому і кафе "Трек" та "Кампот" стало дуже просторо. Якось аж порожньо. Хто давно там не ходив, важко зразу зорієнтуватися, що тут змінилося. Однак коли придивитися, то можна побачити замість не старих здорових дерев, які влітку тішили рівнян свом затінком, свіжі пеньки.

null
Фото з сайту "Все"

Дерева зрізали заради розташування тут парковки для авт. Цю тему вже порушувало інтернет-видання «Все».

null
Фото автора

Такий проект благоустрою, який розробили і реалізовують міські комунальники, може й подобається тим, хто звик ставити в тому місці свою автівку, проте навряд чи схвалять його рівняни, для яких ця вулиця завжди була затишною саме завдяки зелені дерев та історичним спорудам, які ще збереглися.

null
Фото з сайту "Все"

Проти ліквідації ще відносно молодих дерев виступив рівненський архітектор Сергій Ковальчук. Він наголошує, що дерева можна було б зберегти або передбачити посадку нових. 

- Відвідали УЖКГ, дивилися проект капремонту частинок вул. Петлюри та вул. Пересопницької, - розповів Інтернет-виданню «Все»Сергій Ковальчук. - В проекті логічно вирішили використати частину тротуару під повздовжнє паркування поруч з Народним Домом.

Але є одне «але», точніше декілька: 1. Передбачено зрізання дорослих здорових дерев по Петлюри. Навіщо? Чому не можна було влаштувати кишені між деревами (відстань між деревами 8 м, при потребі для одного автомісця 6.5 м)? 
Що б змінилося, якби влаштували між деревами, замість 8 лишилося б 7 паркомісць? Виходить потреби 2-3 людей – зберігання протягом для свого автомобілю, важливі від потреб в комфорті тисяч інших людей, що проходять цією вулицею?
Це чи не єдині повноцінні, великі, більш-менш здорові, не топінговані дерева, що справді давали велику тінь в жаркі дні, на відміну від стовбурів (після топінгу) навпроти.

  1. На Пересопницькій теж влаштовують кишеню дня паркування, замість тротуару, бо 1 м для пішоходів, що лишається, тротуаром уже не назвеш. Чому не можна було лишити хоча б півтора метра тротуару, не роблячи його по залишковому принципу, зробивши проїзну частину шириною 5,5 м або кишеню 2 м?  З іншого боку вулиці – більше 40 м суцільного дорогого паркану, з метою унеможливити паркування на проїзній частині? Але ж будуть всерівно паркуватися на проїзній частині, бо немає контролю за паркуванням, але тепер ставатимуть з відступом від паркану.
  2. Навіщо збільшують радіуси повороту (Т-перехрестя Пересопницька-Петлюри) з маленької тупикової вулички (з демонтажем і по новому монтажем стовпчиків), щоб на вищій швидкості повертати?

Міська влада на запит Ковальчука далі ось таку відповідь.

null

А пересічним рівнянам, які тут живуть, щодня по цій вулиці ходять, прикро: чому перед тим, як робити благоустрій, складати в кабінетах плани, ніхто не запитує у них їхньої думки? Загазованість міста Рівне доволі висока і всі ми знаємо, скільки-то років треба чекати, щоб із малого деревця виросло велике.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу rvnews.rv.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: RvNews