Як нас дурять: історія з уст споживача у рівненському «Велмарті»
Опубліковано : Дарина Ясна
Після публікації на нашому сайті статті з напівкомічною історією, коли з покупця замість печива «Забодайка» взяли кошти за сардельки «Кроха», на адресу нашої редакційної пошти посипалися листи від покупців. Виявляється, що TOR-BA не єдиний маркет у Рівному, де грубо порушуються права споживачів. Рівнянин написав нам іншу «веселу» історію, яка мала місце в маркеті «Велмарт».
Далі подаємо пряму мову покупця, рівнянина Анатолія І.
- Про якість товарів в деяких наших маркетах доводиться тільки мріяти, бо вони не відповідають ніяким нормам. Удвох з товаришем ми були свідками того, як 8 листопада 2018 року в маркеті «Велмарт» продавчиня у відділі, де продають тверді сири, взявши з вітрини сирну нарізку, розгорнула її, піднесла до носа, понюхала, потім крайні шматочки перевернула, та загорнула в інший целофан, приклеївши новий стікер.
«Що ж ви, шановна, робите? Стікери ліпите, начебто продукт сьогодні запакований, коли він запакований давно, вочевидь і термін придатності вже минув?» – зробили ми зауваження працівниці супермаркету. Пакувальниця у відповідь навіть не моргнувши збрехала нам, що запакувала сир сьогодні.
Ще цікавіша пригода очікувала нас на касі самообслуговування. Я додаю фото, де на моніторі наш чек, однак продавець накинулась на мене з претензіями, що я неправильно просканував товар, бо в них немає оптової продажі. Я ж сканував той цінник, який був на упаковці. Продавець покликала службу охорони, однак ті сказали, що це не їхня справа, адже покупець нічого з магазину не виніс. Все відскановано.
Я намагався все-таки з’ясувати, що ж я неправильно зробив, вимагав, аби мені надали якісь їхні документи, які б підтвердили те, що я неправильно сканую, чи ще щось. Продавчиня покликала на поміч адміністратора. Проте замість розібратися у справі, вони, даруйте, наче ворони, накинулись на мене.
Я попросив показати куточок продавця, аби зателефонувати до управління захисту прав споживачів. Мені тицьнули: «Ось там за стіною». Я сфотографував цей куточок. Там не виявилося номера цієї служби. Коли ж став наполягати та попросив дати мені номер телефону служби захисту прав споживачів, мені тицьнули папірець з номером 22 14 23. «Але ж цей номер вже давно змінено», – зауважив я. У відповідь представники «чесної» торгівлі знизали плечима, пояснивши, що наразі в них інформація на стадії оновлення. Ось так живемо.
Про інцидент в маркеті "TOR-BA" читайте тут:
https://rvnews.rv.ua/post/view/1541973034-berit-pechivo--zabodayka--a-platit-za-sardelki--kroha--tak-obslugovuyut-u-rivnenskiy--tor-bi
Джерело: RvNews