Про реформу в освіті: ключові завдання та пріоритети
Розмовляли на координаційній раді під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана заступниця голови РОДА Світлана Богатирчук-Кривко та профільний начальник управління Григорій Таргонський.
Опубліковано : Яна Замкова
Координаційна рада присвячена реформуванню освіти відбулася під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана. Рівненщину представляла заступниця голови РОДА Світлана Богатирчук-Кривко та профільний начальник управління Григорій Таргонський.
Обговорили чотири основні питання: дошкільну освіту, нову українську школу, новий освітній простір та професійну освіту.
«Українська освіта вже почала змінюватися. Ще у 2015 році були закладені кошти на нову школу. Сьогодні така цифра сягає 270 мільярдів гривень. Зміни відчутні. Через механізми державної політики до 2020 року маємо ліквідувати черги в дошкіллі та навчання у дві зміни в школах», – зауважив Володимир Гройсман.
Окремо зупинилися на питанні нового освітнього простору та нових будівельних нормах.
«Для створення нового освітнього простору маємо враховувати 4 основні критерії: енергоефективність, сучасне обладнання, мотиваційний простір та безбар’єрність», – резюмував заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Перцхаладзе.
Міністр освіти і науки Лілія Гриневич звернула увагу на заклади професійної (професійно-технічної) освіти, зазначивши, що учні не мають достатньої мотивації для вступу в такі заклади. Причина – не престижно, не сучасно. Нам потрібно змінити таке хибне бачення. Уряд щороку інвестує на облаштування та осучаснення закладів ПТНЗ.
Загалом, на Рівненщині досить позитивна динаміка в освітній галузі. За останні три роки побудовано 13 шкіл, вже розпочаті роботи ще у 8. Створено 13 навчально-практичні центри в закладах ПТНЗ і планується відкриття ще 9. Щороку створюються нові додаткові місця в дошкіллі. За останні 3 роки їх стало на 3 тисячі більше.
Джерело: RvNews