3 березня 2021 року за основу в першому читанні Верховна Рада ухвалила законопроєкт №3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі».
Автори законопроєкту пропонують ввести два окремих поняття - «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі». За новим законопроєктом, у рекламі забороняється вміщувати твердження та/або зображення, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, також посилюється відповідальність за порушення законодавства про рекламу.
«Індустрія, в тому числі і НАМ, подавала зауваження щодо удосконалення термінології проєкту та вилучення з нього питань, які не відносяться до дискримінації. Зокрема, питання про розміри штрафів, які не пов’язані з цим порушенням. Автори законопроєкту пообіцяли, що вони врахують ці зауваження при його підготовці до другого читання», - розповідає медіаюристка НАМ Ольга Большакова.