"БРЕНД РІВНОГО РОБИЛИ ВИРОДКИ", - чому рівнянам не сподобались зливні кружки?
Опубліковано : Семен Палій
Небачений негатив серед мешканців Рівного викликало представлення бренду їхнього міста. Хоча розробкою концепції бренду займалися півтора роки, але те, що було презентовано не витримує ніякої критики, вважають рівняни.
БРЕНД З КОНТРАЦЕПТИВОМ: ЯК РІВНЯНИ ЗУСТРІЛИ КОНЦЕПЦІЮ "КОМФОРТНЕ РІВНЕ"
На захист унікальних напрацювань стали представники керівництва міста. Зокрема начальник міського управління культури та туризму Тарас Максименко, який назвав проблему у сприйнятті самого факту. Також прихильно про концепцію висловився мер Рівного Володимир Хомко, який почерпнув для себе чимало корисного, та депутат Рівнеради Сергій Паладійчук, який зазначив, що «не всі зрозуміли ідею».
Разом з тим, портал «ЧаРівне.інфо» писав про думки користувачів соцмереж з цього приводу. ХВИЛЯ НЕГАТИВУ ПРОТИ ЗАПРОПОНОВАНОГО БРЕНДУ РІВНОГО: РЕАКЦІЯ РІВНЯН. Вислови були доволі жорсткі, інколи переходили на грубощі. Вже наступного дня емоції вгамувалися і рівняни почали обговорювати ідею створення альтернативного бренду. Небайдужі зголосилися розробляти бренд та лого для свого міста безкоштовно.
Однак, питання залишається відкритим, чому потрібно виділяти додаткові кошти, якщо Євросоюз і так їх виділив – нагадаю, це майже 300 тисяч гривень. Компанія «Branders», яка й розробляла концепцію бренду Рівного, займалася брендами Феодосії, Луганська та Краматорська. Похизуватися вдалими напрацюваннями кияни не можуть. Про "Branders" висловлюються як про компанію, яка використовує грантові кошти.
Головні спічрайтери - це Євгеній Клісенко (справа на фото) та Олександр Алешко (в центрі на фото). Бренд Рівного також презентував Сергій Ващук (Центр сприяння бізнесу) (на фото зліва).
Якщо ж подивитися детальніше на їхню розробку бренду Рівного, то можна помітити дуже багато недоліків. Виникає думка, що розробники навіть не обтяжували себе тим, щоб дослідити настрої мешканців Рівного. Ба більше, ймовірно, вони навмання обирали картинки. Подивіться самі. Деякі із зображень навіть не з Рівного.
Дизайнер Юлія Федорович, не вдаючись до точного аналізу, виявила безліч неточностей – наприклад, вулицю Соборну переплутали з вул. Симона Петлюри, одне із зображень не з Рівного, чомусь на одній з картинок рекламується молоко з Пермського краю, на іншій – вітають з жінок з 8 березня. І це у розпал декомунізації, дивується Юлія. ОРИГІНАЛ за посиланням.
- Ідея не те що слабка, вона відсутня, немає ідеї, є три кола, чомусь розірвані. Чому? Що це значить? Як це стосується міста? Незрозуміло, - зазначає Юлія. -Побачивши логотип, я подумала: гаразд, це просто ще один поганий логотип, яких в Україні багато створюється. Згодом переглянула презентацію, і вона мене просто вжахнула. Таке враження, що автор або просто не може викласти свою думку так, щоб вона була зрозуміла ще комусь, або ж, що гірше - сам не розуміє, про що він говорить. Як результат, в презентації безліч “розумних" слів, за якими нічого не стоїть.
Юлія говорить, що недолік в представленого бренду один - відсутність ідеї: «В цілому, візуальна ідентичність міста є відображенням цілей і цінностей його мешканців. Сам по собі логотип, сайт чи, наприклад, візитка не має змісту, якщо чітко не сформульовано ідею, яка базується на цілях та цінностях», - додає дизайнер.
"шо вопщє таке "візуальна ідентичніть бренду"? Я понімаю шо таке "візуальна ідентичніть" і понімаю, шо таке бренд, але шо таке "візуальна ідентичність бренду" - не понімаю совершенно"
"важко віднайти точку зору, з якої це не буде казаться чистим брєдом"
"чьотке несоотвєцтвіє назви слайду його вмісту -- логіки тут я ніякої не бачу".
"канєшно, сонце (яєчний жовток?), гніздо і зелені поля -- суто рівненська тєма."
"тут автор, очевидно, дєлає відчайдушну спробу отвлєчь наше вніманіє за допомогою хаотичного розміщення написів "комфортне місто" / "comfortable city"
"опять же, то, шо ми бачимо на цьому слайді, або не самантика, або не образу міста.".
"сіра лінія на сірій бруківці? геніально!
перша в світі навігація з елементами конспірації.
а взагалі, "прикладна навігація" це як?
як вопщє навігація може не бути прикладною?
upd: і це не Рівне на фото".
" ну яка Соборна?
це ж Будинок вчених, він на Симона Петлюри."
"щодо цього трудно сказать шось члєнороздєльне".
"Автор придлагає брендувать логотипом Рівного молоко, яке вироблено в м. Кунгур, Пермський край, Росія http://www.molkungur.ru/products/details_24.html. Помойму, це не зовсім законно.".
"бумажне пісьмо, в якому В. Хомко вітає вас в себе на сайті. НА САЙТІ!
Помойму я схожу сума."
"8 березня? і це в розгарі декомунізації?"
"а він такий питає: де?"
"і з паслєднього слайда нам радосно улибаються двоє з Фотостока. Їх радость, очевидно, продиктована тим, що до всього вишеізложеного треша вони не мають совершенно ніякого отношенія.".
Натомість рівненський маркетолог Павло Алексєвич зазначив, що рівнянам не показали, яку проблему має вирішувати логотип у вигляді сіро-зелено-жовтих кружків: «Я концепцію бренду так і не бачив. Здається, були десь в інтернеті якісь додатки з текстом. Але я здивований, що їх не показали на офіційній презентації. Тому їх коментувати не хочу, бо не впевнений в достовірності тих текстів» - підкреслив Павло.
Втім, рівняни більш категоричні у своїх судженнях. Логотип від компанії «Branders» вони порівнюють із засобом контрацепції, зливним баком, діркою від бублика, немитим посудом та навіть дупою. Наприклад, карикатурист та музикант Юрій Журавель сказав таке:
Відомий поет Олександр Ірванець також був здивований логотипом:
Народний депутат з Рівного Андрій Лозовий теж не в захваті:
Зрештою критикувати люблять усі, а ось дійсно взятися за справу та створити той логотип та концепцію бренду, яка б задовольняла всіх, не кожен згоден. Але в Рівному є люди, які можуть долучитися до такої роботи.
Тому в соцмережі вже думають над створенням команди, яка займеться цим питанням. В спільноті Конкурс на альтернативний Бренд Рівного оголошений конкурс на «Кращий логотип». Сподіваємося, що у Рівного буде якісний бренд, з яким місто матиме позитивний імідж.
Джерело: erve.ua