Бізнес довжиною півтора десятиріччя, або як перетворити автосервіс на ресторан(R)
Опубліковано : Наталія Рівненська
Класична історія готельно-ресторанного бізнесу – уся втілена в «4х4», від концепції придорожнього мотелю до потужного туристичного осередку на Рівненщині.
Про усе це говорили з Валерієм Романовичом, керівником комплексу, захопивши тему екологічного туризму, містопланування, співпраці з місцевими мешканцями і довгих зим, коли увесь комплекс вкривається шаром снігу, а вирішення життєвих питань залежить від ентузіазму колективу, дехто з якого працює тут чи не десятиріччя.
Сам Валерій Олександрович починав співпрацю з власниками готельно-ресторанної мережі «Papa&mama» зо два десятки років назад.
«Починалося усе з автосервісу: на місці котеджів була, наприклад, автомийка, – розповідає він, – Надалі постало питання харчувати людей, які привозили свої авто на ремонт, – так виник «Offroad», що раніше носив ім’я нині комплексу: «4х4». Маючи усього кілька столів, заклад набував популярності. Пізніше з’явився «рибний зал» – права частина «Offroad», що отримала свою неформальну назву завдяки специфіці інтер’єру. «У 2008-му представили другий поверх – бенкетну залу ресторану», - згадує Валерій Олександрович: «Того ж року були здані перших 10 номерів готелю, а також котеджі. Основний корпус готелю чекав свого часу до 2014-го року».
З роками заклад набував сучасного вигляду, змінився і контингент: на зміну одним поколінням приходила молодь – спрагла до якісної музики, випивки, і гучних свят. Минуло п'ятнадцять років, і комплекс містить готель на 42 номери, два ресторани, два банкетних холи, басейн та фінську сауну, а також столову, що стоїть на місці колишньої автобусної зупинки.
«У той час тут навіть не було об’їзної траси», – коментує Валерій Олександрович. З деяким щемом керуючий згадує історію – трансформації минули, а ідеї досі літають у повітрі: перший осередок комплексу отримав автомобільну назву: «4х4», такого ж роду назву отримав і фінальний ресторан, що стартував у 2014-му році – «Porsche’нь».
Швидкість, стабільність, драйв вливали позитивну енергію творення у затишок благодатної ділянки на перехресті українських доріг. Так комплекс і функціонує – продукуючи святкові бенкети найвищого рівня, на зміну яким приходить затишок ділових буднів і камерних зустрічей за вечерею.
«Були періоди, коли люди шукали усамітнення, згодом настав час, коли рівнян почали приваблювати публічні появи у розважальних закладах та ресторанах, – аналізує Валерій Олександрович, – зараз існує попит і на те, і на те, і ми можемо задовольнити усі потреби: у комплексі є безліч місць для усамітнення, а є популярні куточки, де вечорами збирається різна публіка, щоби красиво проводити час».
Гуляючи територією, зважаємо на велику кількість зелених насаджень, штучних водойм, лавочок, місточків із видом на будівлі комплексу, і закутків, що утворюють щось подібне до маленьких європейських двориків. Загалом комплекс представляє собою комбінацію неймовірних ландшафтних і архітектурних рішень. Тут тішиться камера випадкового фотографа, що блукає стежками комплексу – тому у «4х4» так часто проводять виїзні церемонії розпису, весільні фотосесії і так звані фотосесії «лавсторі». Комплекс просто заряджений на любов!
Раніше дорога через село Колоденка в напрямку Тайкур, минаючи комплекс, пролягала через «Долину любові»: галявину, обрану молоддю навколишніх сіл для романтичних прогулянок і зізнань.
З того часу, як комплекс розбудувався, видається складним уявити той пейзаж, що поставав перед першими відвідувачами мотелю: кілька будов, оточених трьома церквами з видом на «Долину кохання», що безумовно несе деякий сакральний сенс.
З часом на місці галявини утворились стихійне сміттєзвалище, втім, жителі села знайшли сили його подолати. Із місцевими жителями у керівництва комплексу власна історія стосунків – бути найпотужнішим бізнесовим осередком регіону несе за собою відповідальність. По-перше, від початку готель і ресторани забезпечували місцевим жителям робочі місця з можливістю навчання і професійного зростання. Спільними зусиллями вирішувались питання укріплення пагорбу, водовідведення та формування правильного стоку, та й інші комунальні проблеми у тому числі села, що виникали упродовж років.
«Успішна робота мережі закладів такого масштабу – зазначає керівник, – є консенсусом між управлінцями, місцевою громадою та представниками влади». До речі, саме останні нерідко зупиняються у готелі з офіційними, а також неформальними візитами. «Ми надаємо якісний сервіс за адекватну ціну, – пояснює Валерій Романович, – маємо вдале розташування, забезпечуємо безумовну приватність, і зважаємо на думку відвідувачів».
Валерій Олександрович – один і перших готельних управлінців регіону зважив на потребу моніторингу відгуків людей, які користувалися послугами готелю чи ресторанів:
«Такі ресурси, як booking.com тощо, завжди стимулювали нас бути кращими».
За стратегію взаємодовіри, підвищену увагу до побажань гостей і якісний зворотній зв'язок комплекс отримав відзнаку вищезгаданої компанії, і регулярно отримує хвалу від глобальних і локальних ресурсів та систем перевірки якості. За також умов про конкуренцію не йдеться:
«Люди повертаються до нас сказати, що ми кращі. Якщо конкуренція й існує, то для того, щоб ми орієнтувались на зростання» - підсумовує Валерій Олександрович.
Більше інформації тут:
Спілкувалася Юлія Семенова
Джерело: RvNews