Вчителів іноземних мов перенавчать онлайн
Опубліковано : Таня Костенко
Понад 20 тисяч українських вчителів іноземних мов підготують до викладання у Новій українській школі(НУШ) до кінця літа.
Вчителів, які викладатимуть у перших класах, навчать новим програмам та методикам у рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки та Британської Ради в Україні.
На сьогоднішній день вже підготовлено 169 тренерів, які навчатимуть понад 17 тисяч вчителів англійської, близько 1,2 тисячі вчителів німецької та 300 вчителів французької.
Заплановано, що вчителі прослухають 80 годин онлайн-курсу та пройдуть очне навчання обсягом у 24 години.
Як розповіла експертка проекту “Медіашкола з Децентралізації. Курс-ІІ”, який реалізує Центр Ейдос за підтримки програми U-Lead Вікторія Топол, застосування нових методів та підходів краще сприятиме вивченню іноземної мови та зацікавить кожну дитину.
“Вчителів навчають активним методам роботи з учнями, на противагу відомим з радянських часів «прочитати і перекласти». Також навчання проходять 22 тисячі класних керівників і з огляду на це, підготовка вчителів-предметників є дуже важливою”, - підкреслила Вікторія Топол.
За її словами учні мають бачити нові методики і на окремих уроках, зокрема іноземної мови. “Якщо вчитель іноземної мови буде не готовий, дитина відчуватиме дисонанс і гірше сприйматиме ці роки. Іноземна мова за старими методиками може здатись їй нецікавою, що знизить ефективність навчання”, - додала Вікторія Топол.
Дітям з особливими освітніми потребами дозволи навчатися за скороченою програмою
В новому 2018/2019 навчальному році діти з особливими освітніми потребами навчатимуться за новою програмою, яка дозволить їм краще отримувати нові знання.
Зокрема мова йде про дітей з порушенням зору, слуху, мовлення, розвитку, опорно- рухового апарату, затримкою психічного розвитку, інтелектуальними порушеннями.
Міністерство освіти та науки 12 червня затвердило відповідний наказ №627 про типову освітню програму спеціальних шкіл ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. Наказом визначено, що з навчальних програм для таких дітей заборонено вилучати затверджені міністерством предмети.
Проте години на їх вивчення можна зменшити, але не більше ніж удвічі. Програма окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів.
Це має допомогти школярам досягти результатів з усіх предметів, які викладаються. Експерт з освітньої реформи експерт проекту “Медіашкола з Децентралізації. Курс-ІІ”, який реалізує Центр Ейдос за підтримки програми U-Lead Ярослав Переходько зазначає, що це рішення Уряду є проривом у розвитку української школи.
“Якщо раніше діти з особливими освітніми потребами вчилися за єдиною програмою з іншими дітьми і часто через це не встигали у навчанні, то тепер їм дозволили навчатися за скороченою. Але головною інновацією програми є те, що вона побудована на підході компетенцій, прописує основні уміння, ставлення та наскрізні лінії. Програма є позитивним етапом формування та організації навчального процесу для дітей з особливими освітніми проблемами”, - підкреслив Ярослав Переходько.
Джерело: RvNews