Успіх бізнесу у CRM-системі: як впровадити рішення у Рівному?
Опубліковано : Наталія Рівненська
Клієнт, відносини, управління — три кити, на яких тримається будь-яка CRM-система. Ця абревіатура означає управління відносин з клієнтами та вашими співробітниками.
Програмне забезпечення оптимізує роботу відділу продажів і всі внутрішні процеси в компанії. Навіщо це все? Щоб збільшити прибуток.
Не одне дослідження свідчить, що використання CRM-системи збільшує річний дохід у середньому на 20%. На цьому переваги не завершуються. Користь помітна у якісній роботі співробітників, комунікації з клієнтами, виправленні помилок.
Маленька частина переваг:
- зрозумілий інтерфейс;
- ефективне управління угодами;
- облік кількості дзвінків, заявок і всіх клієнтів;
- аналіз роботи бізнесу;
- створення комфортних умов для клієнта і співробітника.
Звучить заманливо. Та як все працює?
Є продукт, клієнт і менеджер з продажів. Відбувається комунікація з потенційним покупцем, яка в результаті має завершитись угодою, оплатою, відправленням товару, закриттям продажі тощо. Ми описали стандартну процедуру. Тільки з’являється безліч проблем і затримок, коли кількість клієнтів зростає. Постійно наймати нових співробітників невигідно, а стояти на місці ніхто не бажає. Тоді на допомогу поспішає CRM-система. Туди вносять контакти клієнтів, стандартну схему спілкування. За допомогою CRM-системи ви делегуєте рутинну роботу програмному забезпеченню. Завдяки цьому різні договори, комерційні пропозиції, специфікації, розрахунки залишаються у минулому. Всі процеси стають автоматизованими.
Бітрікс24 та AmoCRM на сьогодні вважаються найпопулярнішими. Однак кількість CRM-систем розширюється і кожен може вибрати ідеальну для свого бізнесу.
Як впровадити CRM в свій бізнес?
Впровадження та налаштування CRM є одним з основних напрямків діяльності Діджитал агентства Papidu, ми готові запропонувати вам весь свій досвід і знання в адаптації Вашої справи для роботи в Online.
Наші працівники проконсультують Вас, а також продемонструють демо продукт, щоб візуалізувати продукт. Ви можете надати нашим співробітникам базу клієнтів, ми імпортуємо її в CRM, інтегруємо з Viber, Telegram, Facebook мессенджарами. Налаштуємо Ip-телефонію воронку продажів та інші цифрові нструменти.
Крім стандартного комплексу послуг, що пропонуються інтерграмторами CRM, компанія Papidu Digital Agency забезпечує своїх клієнтів ексклюзивними перевагами співпраці - максимально вигідними та комфортними умовами та цінами.
Забезпечте своєму бізнесу діджитал-підтримку, що виділяє вас в очах клієнтів – замовте впровадження та налаштування CRM системи в Papidu Digital Agency.
Джерело: RvNews