Нова епоха: як рівняни ставляться до радіо та телебачення у 2021 році
Опубліковано : Наталія Рівненська
Дізнатися думку щодо змін у сфері телебачення та радіо студенти Національного університету водного господарства та природокористування вирішили у перехожих міста Рівне.
Рівне є доволі компактним містом, тому у центрі можна знайти найрізноманітнішу аудиторію: від прибиральниці до депутата, молоді та старшого покоління, корінних містян та іноземних туристів.
Серед опитаних нами пересічних людей висловити свою думку студентам-журналістам НУВГП погодилися близько 20 респондентів. Деякі думки опитуваних майже ідентичні, тому демонструємо ті, які найкраще висвітлюють ситуацію.
Ганна, 35 років: «Особисто я телевізор дуже рідко дивлюся, про радіо взагалі мовчу. Буває, на вихідних можу увімкнути фільм глянути. Або якісь шоу популярні типу «Мастер шеф», «Холостяк». Часу немає зараз, може в фейсбуці новини підгляну і все».
Володимир, 24 роки: «Нічого не дивлюся і не слухаю. Думаю, у вуха просто «кладуть» шо їм треба. Наплювати на думку людей!».
Ольга, 26 років: «Радіо не слухаю, хіба подкасти якісь. Телевізор ввечері, ТСН чи шось таке. Кажуть, що телебачення уже не авторитет. Радіо вже напевно і не вважають серйозною професією. Бабуся вже давно не слухає його. А от телевізор обожнює».
Орест, 64 роки: «Телевізор дивлюся і радіо люблю теж, уже як звичка. Зараз вже різноманітніше стало, цікавіше, програми різні політичні, молоді багато. Хоч якась радість для старших людей. В Інтернеті діти шось показували, але я тільки вайбером користуюся».
Лана, 41 рік: «Радіо не слухаю, телевізор дивлюся. Їсти готую дома то таке, або серіальчик покажуть цікавий. Зараз, звичайно, краще, але в мене діти все в тубі і я так само стараюся більше там шось дивиться».
Владислав, 19 років: «Телік не дивлюся. Давно зрозумів, що там просто нав’язують своє. Радіо в машині включаю деколи. А так Інтернет, 21 століття як би».
Робимо висновки. Все більше людей шукає новини в Інтернеті або соціальних мережах. На думку респондентів – радіо відійшло у минулу епоху, але намагається відновити свій успіх, втілюючи нові проекти та підкорюючи Інтернет. Телевізійники продовжуть тримати свою аудиторію завдяки унікальним шоу. Разом з цим, ТБ все більше переходить на відео-платформи в Інтернеті, аби зберегти рейтинги.
Більшість опитаних зауважили, що зараз краща ситуація із телебаченням, радіо - навпаки. Варто відмітити, що серед перехожих були і вислови типу «загадили все своїм Інтернетом і телевізором». Втім, нове покоління продовжує гнути свою лінію та популяризує соціальні мережі, як спосіб отримати нову інформацію та знайти якісний контент.
Ілля Томашевський, студент ІІІ курсу,
кафедра журналістики та українознавства НУВГП
Джерело: RvNews