Беріть печиво «Забодайка», а платіть за сардельки «Кроха» – так обслуговують у рівненській «TOR-BІ»
В цьому склад-маркеті з покупців беруть окрему плату за обслуговування. Проте коли людям не приходить до голови звірити чек з покупками, то вони навіть не здогадуються, що пішли додому ошукані.
Автор : Дарина Ясна
Наша репортерка зайшла до склад-маркету «TOR-BА» (вул. Київська, 67), щоб придбати необхідні продукти. На касі жінка вирішила перевірити чек і виявила там майже півкілограма сардельок «Кроха», яких не купувала. Натомість печива «Забодайка» в чеку зазначено не було. Жінка вказала касирці на помилку.
Та у відповідь не вибачилась, не запропонувала все перерахувати й виправити помилку, натомість різко відповіла, що вона тут ні при чому. «То сам касовий апарат таке пише, то ж мовляв, питання не до мене й відчепіться!» – сказавши таке, касирка як наче нічого й не сталося, продовжувала обслуговувати чергу покупців, ігноруючи ошелешену жінку.
Інша б людина може й махнула на це рукою (вечір, втома, нема часу), проте наша репортерка не з таких. Вона покликала охоронця, показала йому чек і попросила, щоб той оглянув її пакет з продуктами й знайшов там сардельки, вказані в чеку. Охоронець сказав, що це питання не до нього, а до касира.
Тоді репортер попросила, щоб покликали адміністратора. Чекати довелося довгенько. Коли ж адміністратор нарешті прийшла і начебто вникла в суть питання, мовила: «Нема питань. Зараз все виправимо». А між тим зазирнула в пакет покупця і вихопивши звідти печиво «Забодайка» вигукнула: «Ось, подивіться! А ви кажете, що не брали!»
«Моєму здивуванню не було меж! Невже адміністратор великого супермаркету настільки необізнана в товарі? Чи то в неї може проблеми із зором? Охоронці, стоячи збоку, тихенько похихикували з приводу цієї напівкомічної ситуації. Бо хіба не смішно, коли печиво називають сардельками? Як виявилось, у кондитерському відділі, де є лише солодощі, особа, яка зважує товар, вказала на печиво, що то сардельки!
Я попросила працівниць маркету «TOR-BА» перебити чек заново і таки домоглася, щоб мені повернули решту. Проте вибачення у мене касир так і не попросила», – розповіла жінка.
Що найбільше обурило покупця в описаному випадку? Що жоден працівник маркету не зізнався в допущенні помилки й не вибачився. Всі зіграли в "дурника", або "поморозились", як каже наша молодь.
Кожна людина-споживач мусить якось зреагувати, коли її обкрадають, та ще й при тому в нахабний спосіб, бо ж не хочуть визнати свою помилку. Проте чи всі покупці перевіряють чеки? Чи всі реагують? Саме тому нас, панове, і обманюють. Корупція завжди є там, де нема контролю. Колись за радянських часів покупців обважували на вагах, спеціально підлаштованих для збільшення ваги. Тепер, коли скрізь працює електроніка, яку не обманеш, вдаються до прийомів інших, як-то окрема плата за обслуговування чи дописування до чеку неіснуючого товару.
Чи задумувалися коли працівники супермаркетів, яких у Рівному як на таке невеличке місто аж забагато, що плата за обслуговування накладає ще й відповідальність? У такому випадку це обслуговування має бути на найвищому рівні. А за отаке неспівпадіння чека з покупкою працівник магазину мала б понести відповідальність.
У репортерки RvNews попросив вибачення лише регіональний директор мережі маркетів «TOR-BА», з яким вона зв’язалась по телефону. Пообіцяв прийняти міри. Чи приймуть? Чи щось зміниться? Зміниться. Та лиш тоді, коли ми, споживачі, контролюватимемо усіх тих, кому платимо свої кревні: чи то за обслуговування у супер-маркетах, чи то за газ, воду, вивіз сміття, надання ремонтних послуг тощо.
Час, потрачений задля торжества справедливості – це час, потрачений не марно. А ще не треба забувати, що є в нас соціальні мережі та засоби масової інформації. А в руках у кожного фіксуючий пристрій - смартфон чи айфон. Отоді, коли усі ті, котрі нас обманюють, зрозуміють, що їх бачать, чують, контролюють кожен крок, а завтра можуть і посадити й тоді серйозно постраждає їхня репутація – навряд чи стануть так ризикувати.
Джерело: RvNews